خانوما سونو ۳ بعدی چند هفته باید رفت؟
۲۲هفته خوبه؟

۳ پاسخ

از ۲۷ به بعد انجام میدن عزیزم
۲۲ خیلی زوده و نمیکنن

دکتر به من گفت از 28تا30
ولی بهترین وقتش ک بچه رشد کرده عکس قشنگ تر میشه 30هفته

ننن
همون ۸ ماه خوب ک واقعن رشد کرد نی نی

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری