۴ پاسخ

لب مرز حساب میشه مواظب باش

باید ناشتا زیر ۹۵ باشه دوساعته ۱۲۰ باشه حتما به دکترت بگو کنترل کنی

نه عزیزم طبیعیه منم مث شما ازمایشم بردم پیش دکتر کفت خوبه اشکالی نداره

ب کوچولو بالاس باید رعایت کنی یا قرص میده یا تغذیه درست باید کنی

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۳ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان جانا🩷👼 مامان جانا🩷👼 ۱ ماهگی
مامان نیلگون مامان نیلگون روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن و نیکان مامان کارن و نیکان ۳ سالگی
مامان آمین مامان آمین روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل 🍯 مامان قند عسل 🍯 ۱ ماهگی