خانوما جواب ازمایش دوم قندم اومد و نرماله
دیگه نیاز نیست رژیم بگیرم؟🥲

۲ پاسخ

باید رعایت کنی چون سابقه داشتی ممکنه باز بره بالا.چون بارژیم نرمال شده دیگه

ن عزیزم حتما رعایت کن منم اولین بار ک ازمایش دادم یکم بالا بود بعد از اونم هر ماه ازمایش میدم پایینه ولی باز رعایت میکنم

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۳ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان یه دونه عسل مامان یه دونه عسل هفته سی‌وششم بارداری