منم قند ناشتام اوکیه دو ساعت بعدم یکم بالاس
اولین باری ک آزمایش دادم چون شب قبلش مراعات نکرده بودم دکتر بهم انسولین داده و میگه دیابت بارداری داری😩
با پزشکت مشورت کن راهنماییت میکنه ، البته فکر میکنم با رعایت رژیم غذاییت بتونی کنترلش کنی .
قند ناشتا خوبه
قند دو ساعته بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.