قندم بالاست انگار ، خودم رژیم رعایت کنم یه هفته دیگه برم آزمایش؟؟

تصویر
۳ پاسخ

منم قند ناشتام اوکیه دو ساعت بعدم یکم بالاس

اولین باری ک آزمایش دادم چون شب قبلش مراعات نکرده بودم دکتر بهم انسولین داده و میگه دیابت بارداری داری😩

با پزشکت مشورت کن راهنماییت میکنه ، البته فکر میکنم با رعایت رژیم غذاییت بتونی کنترلش کنی .

قند ناشتا خوبه
قند دو ساعته بالاست

سوال های مرتبط