ازمایش قندم بعد ۲۱ روز رژیم چجوریه

تصویر
۷ پاسخ

من رعایت کردم همون 22 روز با دستگاه قند خون ناشتا گرفتم 111 بود 😞 البته بگم قبلش هم حسابی استرس و گریه داشتم
دوستم میگه برای منی که قند بارداری دارم اونم ماه های آهر هستم خوبه
چمیدونم..

خیلی خوبه

چجوری رعایت کردی؟؟ چیکارا کردی؟؟؟
به منم گفته رعایت کن اصلا رعایت نکردم بدتر هم خوردم😞

عالی.

عالی

خوبه عزیزم

عالیهههه

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان جانسو مامان مامان جانسو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مسیحا💙مهراس مامان مسیحا💙مهراس ۹ ماهگی
مامان پسر کوچولوم🥹👣 مامان پسر کوچولوم🥹👣 هفته سی‌ام بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری