خانوما آزمایش قندم چجوریه ؟؟

تصویر
۷ پاسخ

کلا خوبه قندت هیچ کدوم بالا یا لب مرز نیست نگران نباش یکم عفونت ادراری داری دفع پروتئینتم منفیه حالا یکم بیشتر رعایت کنی پایین‌ترم میاد نگران نباش

عالیههه

قندت خوبه عالیه

هر سه تا قندت خوبه عزیزم داخل رینج نرمال هستی

ولی قند ناشتات خوبه

خوبه گلم

۱۰۴ لب مرز باید رعایت کنی

سوال های مرتبط

مامان مامان جانسو مامان مامان جانسو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مسیحا💙مهراس مامان مسیحا💙مهراس ۹ ماهگی
مامان پسر کوچولوم🥹👣 مامان پسر کوچولوم🥹👣 هفته سی‌ام بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یه دونه عسل مامان یه دونه عسل هفته سی‌وششم بارداری
مامان پریسا مامان پریسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
سحر سحر قصد بارداری