۴ پاسخ

ناشتا خوبه بعد پودر بالاست

ناشتات خوبه یعنی عالی یک ساعت بعدش ۸تا بالاس ک مهم نیس اصلا چیزای شیرین میخوری باید بدی دوساعت بد بخوری ک قندت بالا نره

قندت یکم بالاس عین من
برای من ناشتا ۸۰
یکساعت بعد ۱۵۳باید زیر۱۴۰باشه

خوبه عزیزم ، ناشتات عالیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 تولد
مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان جانسو مامان مامان جانسو روزهای ابتدایی تولد