ناشتا خوبه بعد پودر بالاست
ناشتات خوبه یعنی عالی یک ساعت بعدش ۸تا بالاس ک مهم نیس اصلا چیزای شیرین میخوری باید بدی دوساعت بد بخوری ک قندت بالا نره
قندت یکم بالاس عین من
برای من ناشتا ۸۰
یکساعت بعد ۱۵۳باید زیر۱۴۰باشه
خوبه عزیزم ، ناشتات عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.