سلام شما فقط کافیه شیرینجات محدود کنید بعد هروعده غذایی یک ق م رب انار مزه مزه کیند
دارچین کمی داخل چایی بربزید
قبل خاب یک استکان شیرداغ داخلش کمی زردچوبه
فرقی نمیکنه اون طورکه،برنج هفته ای یک بار۱۰ق غ-کوکوسبزی،خوراک لوبیاسبز،خوراک مرغ،کباب،جوجه،آخرشب هایک فنجان شیر،عصرهابیسکوییت رژیمی،نون وپنیروخیاروگوجه وگردو،چهارمغز
نون وبرنجروکمکن
نون سنگکاستفاه کن
میوه روکمکن
سالاد استفاده کن
قند و شکر و شکلات هم نخور
بستنی و شیرینی و بامیه و شکلات و ابمیوه نخور بعد ازمایش بده حله
غذا رو حذف نکن شیرینی جات و بستنی و خامه ای اینا رو حذف کن میاد پایین
قند من ۱۰۵ بود رژیم گرفتم شد ۸۲
قند و شکر و قند مصنوعی حذف کردم
من هروقت ازمایش قند دارم فقط شکلات و بستنی رو حذف میکنم اونم فقط دو روز جوابم خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.