مامانا طبق این ازمایش قندم نرماله درسته؟

تصویر
۳ پاسخ

کمی دفع پروتین داری

افت قندنداری؟حالت بیحالی و ضعف مال منم همینه خوبه ولی بیشتروقتا نمیتونم گرسنه بمونم ضعف میکنم

بله خیلی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر دو قلو مامان علی اصغر دو قلو ۱۰ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Tala
🐣👧




Tehran مامان Tala 🐣👧 Tehran هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهنیل مامان ماهنیل ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی