خانما ازمایش قندم نرماله؟

تصویر
۲ پاسخ

قند ناشتات یمقدار بالاست اصولا زیر ۹۲ باید باشه یک ساعتت پایین یمقدار ولی دوساعتت اوکیه

قندت پایین انگار

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی اصغر دو قلو مامان علی اصغر دو قلو ۱۰ ماهگی
مامان ماهنیل مامان ماهنیل ۳ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان حسین🩵 مامان حسین🩵 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری