سلام خانما. آزمایش قندم نرماله، درسته؟

تصویر
۴ پاسخ

نرماله

این همون ازمایش گلوکز؟
چند هفتگی رفتی؟

عاایه

اره نرماله مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان Tala
🐣👧




Tehran مامان Tala 🐣👧 Tehran هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علی اصغر دو قلو مامان علی اصغر دو قلو ۱۰ ماهگی
مامان ماهنیل مامان ماهنیل ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حسین🩵 مامان حسین🩵 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری