عزیزم من هفته قبل دوز ۲ و نیم زدم هیچی وزنم پایین نیومد اتفاقا رفت بالا بعد دوباره برگشت سر عدد قبلی
این هفته گفتم دوز ۵ بزنید برام
والا هم جای آمپول هفته قبل درد شدید گرفته هم حالت تهوعم نسبت به سری قبل بیشتر شده
عزیزدلم من دوز سوم رو دیروز زدم
توی دو هفته ۶/۵ کیلو کم کردم
بوتاکس معدهکن
چرا حس میکنم هرچیزی که اینجوری تحمیلی باشه به بدن عوارضی هم به همراهش داره؟؟؟رژیم ورزش و... امتحان کن
من یک دوز ۲.۵ زدم پنجشنبه دومی رو قراره بزنم،دکتر گفت ۱ ماه دوز ۲.۵ باید بزنی از ماه دوم میری رو دوز ۵ که تازه کاهش وزن اون موقع شروع میشه به نظرم خودمم دوز ۲.۵ اونجوری ادمو لاغر نمیکنه یا اشتها رو کم نمیکنه
واسه لاغری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.