۸ پاسخ

توی اب و بتادین بشین و خودتو با اب و بتادین بشور و با سشوار خشک کن

هروقت میری دستشویی خودتو با آب بتادین بشور بعد با سشوار خودتو خشک کن

😮‍💨😩از همینا وحشت دارم بخدا
با سشوار خشک نمیکردید؟
گرچه اونجا اینقدر مرطوبه هروی خشک‌کنی بازم رطوبت داره

با بتادین خودتو نشور زخم تازه میشه

حتما هر دست شویی که میری خودتو با باد سرد شسوار خشک کن.روزی یبار با شامپو بچه جای بخیه هارو بشور خشک کن پماد آ د بزن.روی بخیه ها نشین فقط دراز بکش.انتی بیوتیک سر وقت بخور

هر ۶ ساعت چرک خشک کن بخور

دکتر برو آنتی بیوتیک میده هم اینکه با سشوار خشک نگه دار بعد سرویس

برو دکتر

سوال های مرتبط