برای عصاره
پای مرغ چند ساعت بجوشونم خوبه؟

۶ پاسخ

بنداز داخل زود پز سریع اوکی میشه نمیخواد از صبح تاشب بزاری

منم تو زودپز بختم

ولی لامصب چه بوی بدی داره . نمیدونم چطور یه استخون میتونه اینقد بو بده . حالا مرغو اگه کامل بپزی این بو رو نمیده‌ . میدونم با ادویه اوکی میشه ‌ولی خودش به تنهایی رو میگم .

من پای مرغ رو از شب گذاشتم تا فردا ظهرش قشنگ له له شد عالی عصاره داد

وقتی بپزه کامل مشخصه

از صبح تا شب

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۱۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۳ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۰ ماهگی
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 ۱۱ ماهگی