يه سوال علائم سرما خوردگي نوزاد چيه؟

۲ پاسخ

پسز من از وقتی دنیا اومده هرماه سرماخوردس ابریزش بینی و‌کیپ شدن بینی سرفه و از همه بدتر تب و بیحالی

ابریزش سرفه خس خس تب

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان عیدی خدا مامان عیدی خدا ۱ سالگی
مامان عسل طلا مامان عسل طلا ۱۲ ماهگی
مامان علی اکبر مامان علی اکبر ۱۱ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی