۴ پاسخ

قرص تینیدازول هم خوردی؟

سلام عزیزم
نگران نباش،
همه خانما باید هر دوسال جهت اطمینان این تست رو بدن،
منم چند روز پیش برای عفونت که داشتم رفتم دکتر ، گفت حالا که زایمان کردی یه پاپ اسمیر هم برای چکاپ بده.


عفونت ها توی این دوران بیشتر برای تغییر هورمون هاست .
نگران نباش

سرطان دهانه رحم رو نشون میده
منم سالی یک بار میدم

عفونت دهانه رحم

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان رستا🩷 مامان رستا🩷 ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه حسنا مامان فاطمه حسنا ۹ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱۴ ماهگی
مامان زُحَل🪐 مامان زُحَل🪐 ۶ ماهگی