بچهای شمام شبا نمیخابن😐😐

۶ پاسخ

قبلا بهتر میخابید الان ایتقد وول میخوره تو خواب ک ن خودش درس میخابه ن من

خوب میخوابید گفتم بزرگتر میشه بهترم میشه الان داره 5ماهش تموم میشه ولی روزبه روز بدتر میشه حتی شبا گریه هم میکنه دهنشو فقط میندازه اینور اونور 😭😭😭

چراواقعا اینجورین همشون تو این سن

والا ک نیم ساعت نیم ساعت بیدارمیشع🥲

چندروزه بشدت غر میزنه تو‌ خاب میچرخه گریه نق

شب قبل خواب خوب شیر میخوره که سیر باشه؟

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان آدرین🌊 مامان آدرین🌊 ۱۶ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان سلین خانم😍🐥 مامان سلین خانم😍🐥 ۱۶ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی