خانما پوشک بچه‌ای شمام یه بوی خفیف داره؟

۶ پاسخ

اره گاهی

من زمانی که از مای بی بی استفاده کردم اصلا اینطوری بو نمیداد اما از پوشک مولفیکس که استفاده کردم بو میده

اره دیگه
داره
خب ادرارمیکنه

مال دخترم بو میداد بوی ادرار نمیدونم بوی خود پوشک یه بویه خاصیه بعد رفتم دکتر براش ازمایش ادرار نوشت

وای اررره

از کم ابیه خواهر

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان آدرین🌊 مامان آدرین🌊 ۱۶ ماهگی
مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۸ ماهگی