خانما بچهای شمام کم شیرمیخورن..دیونه شدم از بس حرص خوردم

۴ پاسخ

منم کم میخورهه کمکیو شروع کردم

پسر من بعد از واکسن چهارماهگی اونقدر بد شیرمیخورد و من حرص خوردم تما صورتم جوش زده

ارهههه خیلیارو میبینم بچه هاشون تو سن من ۱۵۰ تا ۱۸۰ تا شیر میخورن دختر من ۶۰ تا میخوره 🥲

بله پسرمن از واکسن چهارماهگی کلا اعتصاب کرده به زور شیربش میدم

سوال های مرتبط

مامان سلین خانم😍🐥 مامان سلین خانم😍🐥 ۱۶ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی