۷ پاسخ

چرابه ماگیرمیدادین براناخناقیچی میاوردین سرصف خودتون ناخناتون بلندخانم مدیرررقیچی روبیارررر😂😂😂😫😁😁😁

ولی من اصلا دوست ندارم تومدرسه بهم نمیچسبه نمیدونم چرا

خخخ واقعا
چای حکم دوپینگ داره تو مدرسه😁

خسته نباشیییی😍

پایه چندمی😍غیرانتفاهی یا دولتی

خسته نباشی مادر دوم🌹

😄🤌🏻خدا میدونه

سوال های مرتبط

مامان Anya مامان Anya ۲ سالگی