من حس خوبی ازاین تابلو نگرفتم
اصلا قشنگ نیست
قشنگ نیست
انرژی منفی داره
عزیزم من دوست نداشتم البته سلیقه ایه
ترسناکه یه چشم دوتا پروانه کنارش 😂😂اونو میگن چشمشیطان
دوس نداشتم
قشنگ نیست اصلا
قشنگ نیس براهمین قیمتش پایینه وگرنه این قیمتش نیس من سه سال پیش 1ملیون خریدمش هدیه دادم ولی نه این شکلی چشم نظر هست ولی خیلی شیک بود
خیلی زشته خدایی حیف پول
زیاد جالب نیس سفیدش زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.