۱۱ پاسخ

من حس خوبی ازاین تابلو نگرفتم

اصلا قشنگ نیست

قشنگ نیست

انرژی منفی داره

عزیزم من دوست نداشتم البته سلیقه ایه

ترسناکه یه چشم دوتا پروانه کنارش 😂😂اونو میگن چشم‌شیطان

دوس نداشتم

قشنگ نیست اصلا

قشنگ نیس براهمین قیمتش پایینه وگرنه این قیمتش نیس من سه سال پیش 1ملیون خریدمش هدیه دادم ولی نه این شکلی چشم نظر هست ولی خیلی شیک بود

خیلی زشته خدایی حیف پول

زیاد جالب نیس سفیدش زیاده

سوال های مرتبط