۷ پاسخ

نه عزیزم تازه بهتره

من نمیفهمم چی میشه مگه اگه بده! یخچال بوده دیگه خراب نمیشه ک ادم. نمیتونه هر وعده درس کنه ک

من میدم چون نمیرسم هی دوباره درست کنم

نه کم درست کن

نه بابا بریز بره مگه چقدره اخه

فک نکنم توی گهواره خوندم در حد ۳ ساعت اکیه

ندی بهتره تازه تازه درست کن براش

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان ایهان قشنگه مامان ایهان قشنگه ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۵ ماهگی