اینم اوتمیل برای دختر ‌کوچولوی خونه مون🫠

تصویر
۷ پاسخ

ی لیوان شیر و نصف لیوان جو پرک و ی تیکه نبات و یکم دارچین ریختم تو قابلمه از شب گذاشتم یخچال تا صبح،
صبح رو اجاق با شعله کم گذاشتم تقریبا مثل فرنی شد خاموش کنید.
میتونید مغزیجات و پودر دارچین و شیره انگور و یا هرچیزی ک دوس دارید موز هم میشه ریخت ..
من همونقدر ک داشتم درست کردم.
اینی ک درست کردم در حد چند وعده میشه.
ولی خیلی خیلی دوس داشت.

نوش جونش😍

میشه درخواست بدین داشته باشمتون؟

دستور گلم

دستورشم بگو گلی

مامان خانوم
طرزتهیه رومیگی

نوش جونششش

سوال های مرتبط

مامان حورا سادات مامان حورا سادات ۱۷ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱۶ ماهگی
مامان ✨🐁موش موشی🐁✨ مامان ✨🐁موش موشی🐁✨ ۲ سالگی