مامانا این چسب آبیه رو مایبیبی های شورتی برا چیه ؟؟

تصویر
۸ پاسخ

😅😅😅😅😅😅

چسبه باید پشت بچه باشه
واسه اینه که وقتی کثیف شد و تعویض کردی با اون چسب پوشک رو جمع کنی،
چسب رو بکش پایین جدا میشه

بعدش پر شد جمعش کنی بندازیش اشغالی

از کنار که پاره اش میکنی بعد میخوای بندازی سطل آشغال با این چسب بسته نگهش میداری

واسه دور انداختن ببندیش با چسب

بعدش بسته کنی باز نشه بندازی آشغالی

عزیزم مای بیبی شرتی برای سایز صفر هم هست یانه؟

بعدش مچالش کنب

سوال های مرتبط

مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیـــــ♡ــــان مامان دیـــــ♡ــــان هفته سی‌ودوم بارداری