۸ پاسخ

واسه من بریچ نیست ولی بازم هر از گاهی اون قسمتم میزنه فک کنم تکون ک میخوره همه جاش تکون میخوره دیگه

واسه منم اونجا میزنه ولی سفالیک بود انومالی

بریچه برای منم همونجاست

طبیعیه برای منم هست . گاهی انقدر پایین میزنه میگم الان ک میوفته ولی نمیوفته فقط حس منه . زورش زیاده اینطوری میزنه . نگران نباش

بله میزنه ... شدیدترم میشه

احتمالا بربچه
آخه واسه منم گاهی همینجا رو میزنه

بریچه با پا میزنه اونجا

میزنه دیگه، همه جا میزنه
بریچه؟

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری