۹ پاسخ

نه مشکلی نداره بچه میچرخه فعلا چون جا داره

چرا گلم باز میاد پایین. بچه منم بالا هست. ولی. میفهمم هی میاد پایین روی بکینیم تکون میخوره

منم همینجوری سونو دادم گفت بچه نشسته تو شکمت بریچه😂

کم کم میاد بالا نگران نباش

نه عزیزم عادیه.
ممکنه سرش باشه.
منم هفته پیش اینجوری بودم. وقتی سونو رفتم و گفتم درد دارم نگاه که کرد دید سرش قشنگ پایینه .

منم اینجوریم بعضی وقتام تو پهلو هام

از منم همونجاس طبیعیه. انگار 😁

بریچ

نه عزیزم عادیه منکه از همون اولم لگداشو همونجا حس میکردم🤦🏻😂هر چی به همه ام میگفتم میگفتن طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌ام بارداری