اگه بریچ باشه عادیه...چون من برای هردو بچم که بریچ بودن شرایطم مثل شما بود وقتی لگدای پرقدرت میکوبیدن دردشو شدیداً روی واژنم حس میکردم
احتمالا بریچ هستی فدات شم
سونوگرافیت گفت حالت جنین چیه؟
ماله من سفالیک قشنگ پایین حسش میکنم دکتر گفت با دستاش میزنه بالا هیچی حس نمیکنم گفت چون بالا چربی داره شکم بچه هم هنوز کوچیکه حس نمیکنی ضربه های پاشو
بالا اصلا هیچی حس نمیکنی؟ واسه من سفالیک بود انومالی، هم پایین حس میکنم هم بالا ینی مشخصه ک سر و دستاش پایین تکون میخوره پاهاش نزدیک ناف.ولی پایین رو خیلی پرقدرت تر میکوبه بالا خیلی کوچولو ضربه میزنه با پاهاش
ربطی به جفت نداره بچه بریچه پاهاش پایینه
خب بچه بریچه عیب نداره
ن احتمالا بریچه برا اونه
منم همین حسو داشتم رفتم سونو گفت بریچه
تو انومالی جفتت پایین بود؟
منم تکونای بچه رو قشنگ رو واژنم حس میکنم نمیدونم چرا نمیاد بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.