تکون های بچمو خیلی پایین حس میکنم عادیه نزدیک واژن

۸ پاسخ

تو هفته های شما بچه پایینه هنوز بالا نیومده بخاطر همینه که نزدیک واژن حس میکنین

والا من دیروز سونو انومالی رفته بودم دکتر هی میگفت شورتت رو بده پایین تر دیگه داشتم عصبی میشدم بهش گفتم خانم دکتر مگه بچه اونجاست خیلی طبیعی گفت اره دیگه رحم اینجاست بچه توی رحمه ولی واقعا دیگه قشنگ داشت میرفت همینجوری هی پایین تر 😂😂😂😂

آره دختر منم همون پایینا برا خودش میچرخه بریچه بچم

برا من همینجور بود بریچ بود وقتی دیگه نزدیک واژنم نبود رفتم دکتر چکاپ سفالیک شده بود

منم همینطورم من بچم بریچه

اره میچرخه

اره طبیعیه

احتمالا بریچِ

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ودوم بارداری