من یمدت استفاده میکردم خیلی خوب و راحت بود اما کم کم جای کش هاش پسرم حساسیت نشون داد دیگه نگرفتم وگرنه خیلی راحت بود دیگه همین بود که بعد مدتی رد کش هاش روپا و کمر پسرم رد مینداخت و قرمز میشد و هی خودشو میخاروند
البته برا یکسال به بالا خوبه دقیقا از موقعی که راه میره
وگرنه برای زیر یکسال نیازی نیست هزینه اضافیه فقط
وای عالیه خیلی من سایز ۴ و ۵ و ۶ برا پسرم از وقتی راه افتاد استفاده کردم بی نهایت راضی بودم ولی الان خیلی گرون شده بسته ای ۸۰۰ هست و واقعا نمیصرفه مجبورم همون چسبی معمولی ها ببندم براش
برای یکسال اینا خوبه
چه جالب که اسم دختر منم مهوا هست و میخوام اسم پسرمو بزارم مهبد😍
خواهرشوهرم استفاده میکنه راضیه
البته ن سایز کوجیک سایز ۴یا ۵فکر کنم استفاده میکنه برا بچه اش
وقتایی ک میره بیرون میگه خیلی راحت و اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.