۵ پاسخ

من یمدت استفاده میکردم خیلی خوب و راحت بود اما کم کم جای کش هاش پسرم حساسیت نشون داد دیگه نگرفتم وگرنه خیلی راحت بود دیگه همین بود که بعد مدتی رد کش هاش روپا و کمر پسرم رد مینداخت و قرمز میشد و هی خودشو میخاروند

البته برا یکسال به بالا خوبه دقیقا از موقعی که راه میره
وگرنه برای زیر یکسال نیازی نیست هزینه اضافیه فقط

وای عالیه خیلی من سایز ۴ و ۵ و ۶ برا پسرم از وقتی راه افتاد استفاده کردم بی نهایت راضی بودم ولی الان خیلی گرون شده بسته ای ۸۰۰ هست و واقعا نمیصرفه مجبورم همون چسبی معمولی ها ببندم براش

برای یکسال اینا خوبه
چه جالب که اسم دختر منم مهوا هست و میخوام اسم پسرمو بزارم مهبد😍

خواهرشوهرم استفاده میکنه راضیه
البته ن سایز کوجیک سایز ۴یا ۵فکر کنم استفاده میکنه برا بچه اش
وقتایی ک میره بیرون میگه خیلی راحت و اوکیه

سوال های مرتبط

مامان حنا 🩷 مامان حنا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۴ ماهگی