خانوما پوشک چه برندی خوبه؟ چسبی یا شورتی؟

۹ پاسخ

برای نوزادی چسبی خوبه بزرگ تر شد شورتی بگیر

چسبی برا اولاش اول هانیز و مولفیکس خوبه بعد مای بیبی

من برا پسرم از 10 ماهگیش شورتی گرفتم براش ولی تا قبلش شورتی نداره از سایز 4 شورتی شروع میشه که درواقع بچه باید به سایز 5 چسبی رسیده باشه

شورتی کلا از سایز 4 داره، برای نوزاد فقط چسبی
من خودم از مایبیبی راضی ترم

شرتی برا وقتی که بچه ۴ دست پا میره یا راه میره خوبه قبلش چسبی

من مای بی بی خریدم

فقط مای بیبی بخر

هانیز عالیه همون چسبی

مای بی بی خوبه
برای نوزاد چسبی بهتره
وقتی که نی نی کامل راه میره اون موقع شورتی بهتره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 روزهای ابتدایی تولد