۱۲ پاسخ

وای تروخدا هرکی میبینی اسم بچش ماهلینه

مهلا حلما مهگل

ایلماه.شاهدخت

مهرو ، مهرآرا
من از اسم ماهلین خوشم نمیاد نه بخاطر زیاد شدنش نمیدونم چرا به نظرم قشنگ نیست یجوریه ، ولی خب سلیقه ای اسم

مهوا

اره خیلی زیاد شده بنظرم بیشتر بگرد

خب زیاد شده باشه نمیشه ک و نداریم اسمی ک کسی تاحالا نزاشته باشه رو بچش به این چیزا نگاه نکن اسمی ک میشینه ب دلت رو انتخاب کن تو فامیلم اگ ندارید بزار قشنگه

مهنا
مهدیا

بزار محنا

خب زیاد باشه چه اشکالی داره؟ مهم اینه شما خوشت بیاد از این اسم

سلقیه ای اسم
حتمن قشنگه ک گذاشتن
شماهم بزار

من میزارم مهوا

سوال های مرتبط

مامان ترنم🌸تابان مامان ترنم🌸تابان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حسنادختر مامان حسنادختر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان tooba مامان tooba ۳ ماهگی
مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه و آرتا مامان فاطمه و آرتا ۲ ماهگی
مامان فاطمه و آرتا مامان فاطمه و آرتا ۲ ماهگی
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی