سلام از کجا بدونم درد زایمان دارم

۶ پاسخ

از زیر دلت شروع مشه بعدم کمرت مگیره اول کمه دردات ول میکنه بعدش ک پشت سرهم بگیره تحملش سخت میشه واست بعدش انشالله زایمان میکنی

انقباض شکمی میگیری

دیگ درد بیاد سراغت خودت میفهمی
غیرقابل تحمله دردش

درد از پایین کمرت شروع شه ب کمر
هی افزایش پیدا کنه و کم کم غیر قابل تحمل میشه

نمیشه زیاد توصیفش کرد.انقباض ودردهای شدیدتر از پریود.قبلا تجربه کردم

دردا منظم میشه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی