چرا حتم بارداری نداد بهت؟ دکترم گفت هفته ۳۶ کافیه برات
خانما کسی تالاسمی مینور داره؟؟
دو قلو طبیعی میاری؟ یعنی میشه؟
مگه سز نمی کنن؟
وای عزیزم خداروشکر نزدیکی دیگ چیزی نمونده طاقت بیار این چند روزو و برو بیمارستان اگر درد داشتی حواست باشه دیگ این هفته آخر برای ما دوقلوها یعنی کی من به این هفته بریم 🫠🥲خیلی درد استخوان واژن دارم شماهم اینجوری بودی نفسمم بالا نمیاد شانس ما هوا هم که گرمه ....آمپول ریه زدی عزیزم
ببین عزیز
ببین هر موقع درد و انقباض همزمان داشتی درد زایمانه
ولی اگه منظم نیست درد زایمان نیست
و وقتی دیدی منظم شده بنویس زمانش رو
مثلا میبینی هر یک ربع 10 ثانیه داری
اینکه منظم هست یعنی درد زایمانه
و باید شروع کنی وسایل هاتو جمع کردن و ... مواد غذایی مناسب برداشتن برای تو بیمارستان و ورزش و ...
البته اینا برای زایمان طبیعیه
دیگه بعدش میری بیمارستان تا معاینه بشی و بهت بگن چند سانتی و سعی کن زود نری بیمارستان
شکمت کش میاد طبیعیه داره جاباز میکنه منم دوروزه انگا پوستم سوخته ازبس میسوزه و کش میاد درد زایمان دلدردو کمردرد پریودیه با سفتی شکم که بگیره ول کنه
نه نرو معاینه میکنن صبر کن
ببین درد زایمان یجوریههه ک اصن خودت میفهمی ک این ی درد عجیب غیر قابل تحمله
اصن تا حالا حسش نکردی
منم کلا هنگم نمیدونم درد زایمان چه فرقی با این دردایی ک چند وقته میکشم داره
ولی الان زوده حالا باز برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.