۷ پاسخ

من تو بارداری قبلی ، کل ۹ ماه و دور ناف زدم ، ۱۰ روزم بعد عمل سزارین ادامه داشت تزریقم

من هنوزم به دورناف میزنم.
تا آخر باید به ناف زد فک ‌کنم.

دکترم ب من گفته تا ده روز قبل زایمان.

من تا الان دارم میزنم هفته دیگه نوبت دارم انشالله میخوام قطع کنمش قرص بخورم ولی بعضی ها تا هفته ۳۵،۶میزنن

من هنوزم به دور ناف میزنم

دکتر خودش بموقع میگه ک قطع کنید من هنوزم میزنم

بستگی‌به تشخیص دکتر داره

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی