۸ پاسخ

ووییییییی گامبالوی ناناز🥺🧿

نازنازی🥲حیف موهاش بود

ماشالا از همون اول ناز بوده

موهاشو با چی زدی؟

نننننه😍😍😍😍😍😍

عزیزم ♥️

چرا کچلش کردین این گمبولو رو؟نازنازی

اخیییی حیف موهاشششش
چراااا😪😪😪

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۹ ماهگی