سلام سه روزگی ، چهار ماهگی

تصویر
۹ پاسخ

تغییر نکرده

بینیشو😍😍

هزارماشالله😍😍😍

هنوزم به بدو تولد شباهت داره😍😍
پسر من اصن شبیه بدو تولدش نیست🤣🤣انگار یکی دیگه بوده

ماشالله🥰🥰🥰

ای جووون قند عسسللل😍ماشاءالله

ماشاالله چقدر نازه

ناز بود نازتر شده😍😍😍

خداحفظش کنه😘

سوال های مرتبط

مامان الوین🩵🐰 مامان الوین🩵🐰 ۶ ماهگی