خانم ها برای چکاپ بارداری تا هفته چند وقت داریم؟

۳ پاسخ

هر چه زودتر بری بهتره
من ۶ هفته رفتم

ازمایشاتو بده خواهر یهو میری توهفته های بالاتر ازمایش میدی یه چیزی کم و زیاد میشه میخوای بعدش استرس بکشی

۸الی۹ هفته

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان زینب و ریحانه مامان زینب و ریحانه ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد مهرداد مامان محمد مهرداد هفته هفدهم بارداری