۹ پاسخ

من نی دار گرفتم که ضد نفخ و کولیکه ولی من نی رو برداشتم اصلا تاثیر نداره
تو اگه خواستی بگیری نی دار بگیر بعدش نخواستی نی شو در بیار

من نی دار دارم‌ میگن ضد نفخه ولی خب یکم سخته تهشم باشه نمیاد ی ذره ام درست کنی باید کامل شیشه رو خم کنی تا نی بکشه بالا

نی دار برای کولیک رفلاکس خوبه
برداشتنشم کاری نداره نخواستی بردار از داخلش

نی دارخوبه

نی دار خوبه ضد نفخ هست

من بدون نی دارم خوبه

دکتر براوون بگیر

نی‌دار میگن ضد نفخه

یه خانمی گف بدون نی بهتره

سوال های مرتبط

مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۴ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی