خانوما شیشه شیر بیبی لند طرح اونت خوبه ؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

بی بی لند نگیر

نه اصلا سوراخاش اندازه بچه یکساله هست انقد میریزه از دور دهنش که خونت و زندگی و بچه بوی شیر میگیری من این اشتباه کردم و بدرد نخورد

جفت بچه های من سری اینو دوست نداشتن برای جفتشون شیشه بیبی لند ارتودنسی گرفتم

منم همینو خریدم

آره خوبه

منم بیبی لند گرفتم ولی ضد کولیک هست

منم ازاین خریدم

برا اولش که هنوز نمیدونی نینی قراره شیشه بگیره یانه خوبه بعدا یکی بهتر میخری

بله من دارم بد نیست

شیشه شیر نی دار بگیر برای نوزاد
ضد کولیک و ضد نفخ هست

من خریدم نمیدونم والا

منم خریدم ولی نمیدونم خوب باشه یا نه 🤷🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۴ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی