۵ پاسخ

(اگر با علائمی مثل لکه بینی نیست نگران نباش)

سلام
بدن هنوز داره کار تخمک گذاری رو انجام میده.
طبیعیه عزیزم نگران نباش

گاها میگن برای حرکت جنین یا گرفتگی روده هست بخاطر نفخ یا فشار عضلانی یا ادرار و یبوست

منم اونجوري بودم اينگار فشار مياد بهش

دلایل زیادی می‌تونه داشته باشه
ما پیشینه پزشکی شما رو نمی‌دونیم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری