۱۰ پاسخ

من دخترم رو وقتی ۲ ماهش بود بردم کلينيک با روش تفنگی و با بی حسی سوراخ کردن. یک میلیون شد هزینه اش. و اصلا هم گریه نکرد😍بی حسی اش عالی بود. واقعا راضی بودم

مبارک باشه منم میخوام ببرم سوراخ کنم میشه بگی اول چکارا کردی بعد ک سوراخچکردی چکار

مبااااارکه عزیزدلمممم

مبارکه

عزیزم مبارکه
اذیت شد؟
منم میخوام ببرم سوراخ کنم

ای جان مبارکش باشه ❤️
گریه زیاد نکرد به چه روشی سوراخ کردی؟

اااخیش عروسک قشنگ مبارکش باشه ❤️❤️❤️🧿🧿

مبارکش باشه 💜با چه روشی سوراخ کردی؟درد نداشت؟

اخه چه نازه مبارکش باشه گریه کرد 🥲🥲

عزیزم مبارکش باشه با چه روشی سوراخ کردی؟

سوال های مرتبط

مامان دلیار و تودلی مامان دلیار و تودلی هفته هشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی