۶ پاسخ

من چند تایی دادم ب بچم والا دوست داشت

این خوشمزه هست خیلی

تصویر

من پتی بور و ویفر میدم
از بالشتیا خریده بودم دوس نداشت

بسکوییت مادر بگیر من ویفر پرتقالی هم بهش میدم خیلی دوست داره

منکه ب پسرم میدم میریزم تو شیر اینقد دوسداره

واقعا منم دیگ همه چی تکراری شده

سوال های مرتبط

مامان گردالی^-^🩷 مامان گردالی^-^🩷 ۱۴ ماهگی
مامان سه وروجک 🐣 مامان سه وروجک 🐣 ۱ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی