۹ پاسخ

منم مثل شما هستم دکتر گفت ۲۵اسفند بیا برای سزارین

اخراسفند

منم زایمان طبیعی رو زده ۶فروردین ولی چون دوقلوام و سزارین میشم احتمالا بیفته اواخر اسفند .ولی اصلا دلم نمیخواد بچه هام اسفندی بشن😓🤦‍♀️
به دکترم گفتن حداقل یک فروردین سزارینم کنه ولی گف باید شرایطتت رو ببینیم چجوریه میکشی تااون موقه یانه.

۲۶ اسفند

دوهفته زودتر میشی تقریبا
منم طبیعی ۳۰بهمنم
سزارین ۱۶نوبت داده

زایمان اول طبیعی بودی؟

۲۴ اسفند تقریباً

میوفتی تو اسفند ۲۷ ۲۸ اسفند

۱۰ روز بیا عقب

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی