۵ پاسخ

برو بیمارستان بهت دارو میدن درست میشی
انقباضات پشت سر هم و تکرار شونده بودن؟؟

منم توهفتت شکمم سفت میشدکمردردداشتم ولی استراحت میکردم درد میرفت

عزیزم باید به پزشکت زنگ بزنی براش توضیح بدی اگه دردای زایمان بری بیمارستان

باید ان اس تی بدی اگه انقباض کاذب باشه طبیعیه و ممکنه دکتر دارو بده وگرن بستری میکنن

دردات چجوریه ؟

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وهفتم بارداری