۴ پاسخ

وا بچه مگه سردی میکنه؟ تفشه دیگه ما هم از دوماهگی تف تفی بودیم

دختر منم اینجوری شده بود دو سه تا قاشق نبات داغ بهش دادم خوب شد...گرمی باید بهش بدی...خودتم بعد غذا چیزای گرم مثل خرما با ارده بخور شیرت گرم شه

اب دهنش اگه کفی هستش رفلاکسه

یکم آبجوش نبات بده بهش

سوال های مرتبط