خانما برای آزمایش قند کی باید برم

۶ پاسخ

از ۲۴تا ۲۸هفته مونده دکترت کی بنویسه

۲۴ تا ۲۸ هفته میتونی بری

من تازه رفتم
تا ٢٦ هفته بايد بري

دکتر به من گفت ۲۵

فکر کنم یا ۲۵یا ۲۶

۲۶ هفته
دکترت مینویسه دیگه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نفس😍 مامان نفس😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ام بارداری