خانما کی واسه آزمایش قند باید برم؟

۸ پاسخ

هفته دیگه برو.
دیرتر نرو

من دیروز دادم

از هفته 24 میتونی بری تا 28

دکتر ب من گفت ۲۴ هفته ازمایش
۲۸ هفته سونو

از هفته ۲۴تا ۲۸ زمان داری

هفته دیگه برو

۲۵ تا ۲۸

28هفته برو من 29دادم دکتر گف یکم دیرع

سوال های مرتبط

مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری