ساک زایمان چی بزارم؟؟

۳ پاسخ

کاش منم زودتر به همین مرحله برسم که ساک زایمان ببندم

من امشب ساک نی نی رو بستم به سلامتی
۲دست لباس ۵تیکه سایز ۰ و ۱ گذاشتم کلاه ۲تا جوراب. ، قنداق فرنگی ، پتو دورپیچ، پودربچه ، پستونک، پوشک، دستمال مرطوب، شیشه شیر، ساک خودمم که فعلا مدارک هامو گذاشتم

من اینو سیو کردم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری