من دارم استرادیول اگه کسی میخواد
من ای ایرانیشو دارم هرکی بخواد خودم استفاده کردم الان اضافه مونده حدود ده پونزده ورق
خانما هرکس قرص استرادویل ۲ میل یا ۱ میل خوااست تعداد نامحدود موجوده
ممنونم
من دارم چنبسته میخای
من چن بسته دارم اگ کسی میخاد بفرستم براش
اره متاسفانه ایرانی نیست من خارجی گرفتم دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.