خانما چی خوبه واسه سرفه توبارداری

۷ پاسخ

دونه به دم کن بخور یا چای سیب یا به

قرقره دیفن هیدرامین بدون اینکه قورت بدی

آب ولرم و لیمو روزی چند بار بخور

عسل و آبلیمو خیلی خوبه
چهار تخمه خیس بکن با چندتا قند اونم خوبه
یکی هم شیر ولرم صبح بخور

شیر گرم

آب نمک و یکم سرکه بریز غلغله کن عزیزم
شبا لیمو و عسل بخور
شیر داغ و نشاسته خیلی جوابه

عسل شیر گرم خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۴ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد